وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

وکیل بابل؛رزومه وکیل باتجربه در بابل

بهترین وکیل بابل به فردی گفته می‌شود که برای وکالت انواع دعاوی حقوقی و کیفری مانند ازدواج، طلاق، مهریه، نفقه، انحصار وراثت، خیانت در امانت، جرایم سایبری، تجاوز به عنف، سرقت، قتل، تصادفات رانندگی، تخلیه اماکن، پولشویی و دعاوی خانواده از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد. دکتر زین العابدین فرهادی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری، انتخاب مناسبی برای وکالت این پرونده‌ها است و با ارائه ادله محکم می‌تواند از حقوق شما در مراجع قضایی دفاع کند. ما نیز پیشنهاد می‌کنیم که برای گرفتن حق خود با بهترین وکیل بابل مشورت کنید؛ زیرا حق گرفتنی است!

بهترین وکیل بابل

رزومه

دکتر زین العابدین فرهادی متولد بیستم شهریورماه ۱۳۶۱ هجری شمسی است.
وی سالها در دانشگاهها مشغول به تدریس بوده و از سال ۱۳۸۹ با اخذ پروانه وکالت دادگستری، بیشترین زمان خود را در محاکم قضایی استانهای مازندران و تهران می‌گذراند. اولین کتاب حقوقی خود را با عنوان« قرارداد های نمایندگی تجاری و توزیع بین الملل » در سال ۱۳۹۶ به چاپ رساند. مدیریت موسسه حقوقی مهرآرای عدل را بر عهده داشته و در برنامه های متعدد تلویزیونی به عنوان کارشناس حقوقی مدعو، حضور یافته است. نیز سالها، یکی از اعضای ثابت کمیته علمی-حقوقی کانون وکلای قوه قضائیه استان مازندران بوده است.
دکتر زین العابدین فرهادی کاندیداتوری چهارمین دوره ی انتخابات هیات مدیره کانون وکلای قوه قضاییه استان مازندران و نیز نامزدی مرحله اول یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستانهای قائم شهر ، جویبار،سیمرغ،سوادکوه و سوادکوه شمالی را در کارنامه خود دارد. ایشان در غالب دعاوی حقوقی و کیفری دارای دانش و تجربه کافی و در زمینه وکالت از کارنامه قابل قبولی نیز برخوردار می‌باشد و سالهاست در سراسر حوزه ها و محاکم قضایی استان مازندران فعال بوده و می‌باشد.

09113142478

شماره تماس

آدرس

مازندران، قائمشهر، خیابان تهران، روبروی مخابرات، نبش البرز12 ،ساختمان البرز، طبقه 5، واحد 55

کتاب دکتر زین العابدین فرهادی در مازندران

بهترین وکیل بابل همواره روی مهمترین و حساس ترین پرونده های حقوقی و کیفری تمرکز دارد.

بسیاری از شما ممکن است در طول زندگی خود دچار مشکلات حقوقی و کیفری در زمینه‌های مختلف مانند پرونده‌های خانواده، نفقه، مهریه، ازدواج، طلاق، وراثت، تقسیم ارث، انواع کلاهبرداری، جرائم سایبری، جعل اسناد و مشکلات بانکی و ثبتی شوید. به همین دلیل، پیشنهاد ما این است که در حد امکان با قوانین حقوقی و کیفری آشنایی داشته باشید تا بتوانید تفاوت یک وکیل مجرب با یک وکیل تازه کار را متوجه شوید.

تجربه به ما ثابت کرده است که داشتن یک وکیل خوب می‌تواند تا حدود زیادی خیال ما را از موفقیت در پرونده راحت کند؛ چرا که این وکلا با استفاده از تخصص و مهارت خود در بکارگیری قوانین مختلف به شما برای گرفتن حق‌تان کمک خواهند کرد. علاوه بر آن، شجاع بودن یک وکیل نیز منجر به دفاع قاطعانه از شما در برابر متهمان خواهد شد. دکتر فرهادی نیز به عنوان بهترین وکیل بابل شناخته می‌شوند که تجارب ارزشمندی در این زمینه دارند. ایشان همواره امانت‌دار و رازدار موکل خود بوده و تمام تلاش خود را برای موفقیت در پرونده انجام خواهد داد. شما نیز می‌توانید برای مشاوره گرفتن از ایشان با شماره‌های مربوطه تماس بگیرید.

هر چه مدت زمان پیگیری پرونده بیشتر باشد میزان سنگینی و پیچیدگی پرونده بیشتر خواهد بود. برای پرونده هایی که  از حساسیت و پیچیدگی خاص و بالایی برخوردار است بهترین وکیل بابل می تواند از تجربه و تونایی بالای علمی و عملی خود در هر چه زودتر به نتیجه رسیدن پرونده استفاده نماید.

برای افرادی که می خواهند پرونده شان زودتر به نتیجه مطلوب برسد یک وکیل کارآمد می تواند بسیار کارگشا باشد.

بهترین وکیل بابل در پرونده‌های حقوقی و کیفری

تجربه نشان داده است که برای گرفتن حق و حقوق خود باید به دنبال وکلایی باشید که در زمینه پرونده‌های قضایی تجربه و مهارت زیادی دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این وکلا، تسلط بر روی پرونده‌های حقوقی و کیفری است.

حال شاید از خود بپرسید که پرونده‌های حقوقی و کیفری چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که در نظام حقوقی ایران دو نوع پرونده وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از نظر ماهیت و طرح دعوی دارای تفاوت‌های بسیاری هستند. در ادامه تعریف پرونده‌های حقوقی و کیفری عنوان شده است:

·       1- پرونده‌های حقوقی

هر دعوی که بر اساس قوانین مدنی و حقوقی باشد، به یک پرونده حقوقی تبدیل می‌شود. از جمله این دعاوی می‌توان به پرونده‌های ملکی در بابل، خانوادگی، وصیت، رهن و اجاره، تعهدات مالی و تمامی مسائل ثبتی و ضمانتی اشاره کرد. بهترین وکیل بابل در این گونه از پرونده‌ها می‌تواند از قوانین حقوقی موجود برای رد اتهامات موکل و یا پیگیری حقوق وی به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

·       2- پرونده‌های کیفری

در تعریف پرونده‌های کیفری آمده است که همه دعاوی مبتنی بر قوانین کیفری و مجازات اسلامی، پرونده‌های کیفری گفته می‌شود. این دعاوی در دادسراها مطرح شده و سپس توسط دادگاه کیفری و انقلاب پیگیری می‌شود.

برخی از پرونده‌های کیفری در قانون مجازات اسلامی شامل مواردی نظیر: سرقت، جعل سند، کلاهبرداری، خیانت در امانت، روابط نامشروع، توهین کردن و افترا زدن، انواع جرایم رایانه‌ای، مواد مخدر، رشوه و بسیاری دیگر از پرونده‌ها می‌شود.

لازم به ذکر است که برای دفاع از این پرونده‌ها نیز بهتر است به سراغ بهترین وکیل بابل بروید تا با مهارت و تخصص خود بتواند مشکلات حقوقی و کیفری شما را حل و فصل نماید.

بهترین وکیل مواد مخدر در بابل

شهرستان بابل یکی ار شهرهای مستعد در وقوع جرایم مربوط به مواد مخدر می باشد. موضوعات  تولید، خرید و فروش حمل و نگهداری مواد مخدر از جمله مواردی است که مجازات  بالایی دارد و فقط یک وکیل خبره و متبحر است که میتواند به شما کمک نماید.  پیگیری چنین پرونده هایی بهتر است توسط بهترین وکیل بابل انجام شود. چرا که وکیل خبره راهکارهای قانونی را بهتر می شناسد تا یک وکیل عادی.

بهترین وکیل ساری در خصوص مواد مخدر سعی دارد پرونده را به دقت مورد بررسی قرار بدهد و با استناد به حتی جزیی ترین مستندات کمک شایانی در برائت و یا تخفیف مجازات به شما نماید.

بهترین وکیل جعل اسناد بابل

جعل اسناد یکی دیگر از جرم‌هایی است که ممکن است شما نیز گرفتار آن شوید. در حقیقت، کلاهبرداران با استفاده از شیوه‌های نوین تلاش می‌کنند تا اسناد و مدارک شما را جعل کرده و آن‌ها را برای سوء استفاده از شما به کار ببرند. این در حالی است که اگر با یک وکیل حرفه‌ای مشورت کرده باشید، می‌توانید تا حدود زیادی با جعل اسناد آشنا شده و آن‌ها را شناسایی کنید. چرا که “حق گرفتنی است” و بهتر است همواره برای دفاع از حقوق خود تلاش نمایید. دکتر فرهادی نیز به عنوان بهترین وکیل بابل در زمینه پرونده‌های جعل اسناد به شما کمک می‌کند تا از حق خود در دادگاه دفاع کنید.

وکیل ثبتی در بابل

بهترین وکیل ثبتی در بابل وظیفه بررسی و پیگیری پرونده های ثبتی و ملکی را بر عهده دارد. با توجه به اینکه وکیل بابل در خصوص تقسیم، تفکیک و افرازسند مشاع، اسناد عادی، تحدید حدود و .. دارای تخصص و مهارت لازم می باشد می توانید پیرامون موضوعات مختلف ثبتی و ملکی مشاوره دریافت کنید و یا برای پرونده های خود وکیل بگیرید.

تجربه نشان داده است که بهترین وکیل بابل با استفاده از قوانین حقوقی و کیفری موجود می‌تواند کمک بزرگی برای حل و فصل دعاوی مطرح شده در مراجع ذی صلاح باشد. به همین دلیل، انتخاب یک وکیل مناسب از اهمیت بسزایی برخوردار است. به منظور انتخاب این وکلا باید ابتدا سوابق کاری وکیل را مورد بررسی قرار داده و با وکلایی مشورت کنید که کارنامه درخشانی در وکالت دارند. به عنوان مثال، در زمینه وکالت دعاوی ملکی و ثبتی می‌توانید روی تخصص و مهارت دکتر فرهادی حساب کنید.

بهترین وکیل بابل

چگونگی وصول چک برگشتی

وکیل چک در بابل نسبت به وصول چک های برگشتی از طریق حقوقی یا کیفری اقدام نماید. چک هایی که به سبب نداشتن موجودی برگشت می خوردند تا مدت زمان محدودی قابل ارائه به دادگاه جهت پیگیری کیفری می باشند و به دلیل اینکه ممکن است با موارد بسیاری مواجه شود بهتر است از طریق بهترین وکیل ساری؛ دکتر زین العابدین فرهادی پیگیری شود.

وکیل می تواند تمامی راه های فرار شخص مدیون را ببندد و در جهت وصول وجه چک عملکرد جدی داشته باشد. میزان سرعت انجام کار توسط وکیل بالا است و همین امر موجب پیروزی در پرونده چک می شود.

وکیل مهریه در بابل

وکیل مهریه در بابل پرونده های مهریه را مورد بررسی قرار می دهد و با استفاده از راهکار های دقیق در جهت اخذ مهریه اقداماتی انجام می دهد. زوجه بهتر است ابتدا نسبت به شرایط اخذ مهریه و همچنین حقوق خود آگاهی لازم را کسب نماید. وکیل مهریه برای اخذ مهریه شرایط را به خوبی می سنجد و تعهدات لازم را از مرد می گیرد. در صورتی که مرد به تعهدات خویش در خصوص پرداخت مهریه عمل نکند پیگیری های قانونی را آغاز می کند و پرونده مجدد به جریان می افتد. خانم حق دارد در خصوص مطالبه مهریه خود اقدامات قانونی انجام بدهد. برای تماس با بهترین وکیل ساری می توانید با دکتر زین العابدین فرهادی به شماره همراه 09113142478  تماس بگیرید.

وکیل کلاهبرداری در بابل

پرونده های کلاهبرداری به دو دسته سنتی و اینترنتی تقسیم می شوند. وکیل کلاهبرداری در بابل عمدتا در خصوص دریافت پرونده های کلاهبرداری ابتدا شرایط و قوانین را مورد بررسی قرار می دهد و پس از ارائه مشاوره پرونده را قبول می کند. چنانچه بخواهید پرونده های کلاهبرداری در بابل به نتیجه مطلوب برسد بهتر است به موقع با دکتر زین العابدین فرهادی؛ بهترین و خبره ترین وکیل بابل مشورت نمایید.

لازم به ذکر است که بهترین وکیل بابل با استفاده از مهارت و تخصص خود قادر به شناسایی انواع کلاهبرداری‌های مالی و اینترنتی خواهد بود. چراکه قوانین مرتبط با این کلاهبرداری‌ها را می‌شناسد و می‌تواند مشاوره‌های حقوقی و کیفری را به شما ارائه دهد.

وکیل پرونده های کیفری در بابلی

پرونده های کیفری عمدتا پرونده هایی هستند که متهم پرونده مجازات و کیفر دارد. شرایط مربوط به پرونده کیفری گاهی به گونه ای است که مجازات آن سنگین خواهد بود و برای پیشگیری از محکومیت به چنین مجازاتهایی نیاز به بهترین وکیل خواهید داشت.

وکیل شما سعی در برائت و نهایتا اخذ تخفیف و کاهش مجازات دارد و همچنین میتواند از گزینه های دیگری چون تعویق در صدور حکم، تعلیق اجرای مجازات و تبدیل کیفر نیز بهره بگیرد. برای تماس با بهترین وکیل بابل می توانید از طریق شماره 09113142478 اقدام نمایید.

در جامعه‌ی امروز، مشورت کردن با یک وکیل حرفه‌ای و باتجربه از نان شب هم واجب تر است! زیرا بسیاری از ما ممکن است گرفتار مشکلاتی مانند پرداخت مهریه، نفقه، حضانت فرزندان، انحصار ورثه، قراردادهای بانکی و دعاوی ملکی و ثبتی شویم که بهترین وکیل بابل قادر به حل این مشکلات خواهد بود. علاوه بر آن، برای پیگیری جرم سرقت، جرم قتل و جرائم سایبری نیز می‌توان روی کمک‌های بهترین وکیل پایه یک دادگستری در بابل حساب ویژه‌ای باز کرد. چنین وکلایی با ارائه ادله‌ی محکم در دادگاه و مراجع قضایی می‌توانند از حق موکل خود دفاع کنند.

آخرین مقالات

saeed0
آدم ربایی از جمله جرایمی است که در گذشته نیز وجود…

saeed0
طلاق یکی از مشکلات جامعه امروزی است که روز به روز…

saeed0
فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند آگاهی از تهدیدها و…

saeed0
زنای محصنه و روابط نامشروع در قانون مجازات اسلامی به عنوان…

saeed0
قراردادهای رهن و اجاره امروزه به یکی از بحث‌برانگیزترین قراردادهای حقوقی…

saeed0
همان‌طور که می‌دانید، رشوه دادن و رشوه گرفتن جرم است و…


مشاوره حقوقی بابل


وکیل زنای محصنه بابل


وکیل اختلاس بابل


وکیل تصادفات رانندگی بابل


وکیل دعاوی بانکی بابل


وکیل تنظیم قرارداد داوری بابل


وکیل تخلیه اماکن بابل


وکیل سرقت بابل


وکیل مهریه بابل


وکیل ارتشاء بابل


وکیل قتل در مازندران


وکیل پولشویی بابل


وکیل آدم ربایی بابل


وکیل خانواده بابل


وکیلرابطه نامشروع بابل


وکیل رابطه نامشروع بابل


وکیل ملکی بابل

09113142478

شماره تماس

آدرس

مازندران، قائمشهر، خیابان تهران، روبروی مخابرات، نبش البرز12 ،ساختمان البرز، طبقه 5، واحد 55

شماره تماس بهترین وکیل برای حل مشکلات حقوقی در بابل

09113142478

چرا دکتر زین العابدین فرهادی؟

🌟زیرا دکتر زین العابدین فرهادی وکیل پایه یک دادگستری، عضو کمیته حقوقی کانون وکلای استان مازندران،نویسنده و پژوهشگر حقوقی است

بخش سوالات بهترین وکیل مازندران

‫5/5 (6 امتیاز )

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی