وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

بهترین وکیل سلمانشهر|سلمان شهر

یکی از ضروریات جامعه امروز، تسلط روی قوانین حقوقی است! حتماً می‌پرسید چرا؟! دلیلش کاملاً مشخص است؛ اگر ما روی مسائل حقوقی مختلف مانند خانواده، ازدواج، طلاق، مهریه، نفقه، حضانت فرزندان، پرونده‌های قتل، کلاهبرداری و پرونده‌های ثبتی و ملکی مسلط باشیم، هیچ‌گاه حق‌مان تضییع نمی‌شود. به همین دلیل، کمک گرفتن از بهترین وکیل سلمان شهر بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

حق گرفتنی است! این جمله را بارها و بارها شنیده‌اید اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه باید از حقوق خود دفاع کنید؟! تجربه نشان داده است که یک وکیل باتجربه می‌تواند تکیه‌گاه محکمی در برابر سودجویان و کلاهبرداران باشد و به ما کمک کند تا پرونده‌های حقوقی و کیفری را با سرعت و دقت بیشتری طی کنیم.

در این مقاله نیز می‌خواهیم کمی به موضوع انواع وکلا و همچنین ویژگی‌های بهترین وکیل سلمان شهر و سایر شهرها بپردازیم؛ پس اگر موافقید، شروع کنیم…

 

آشنایی با انواع وکیل

 

وکیل در اصل به معنای “نماینده” است و از طرف شخص دیگری برای انجام امور مختلف مامور می‌شود. البته لازم به ذکر است که هر کاری را نمی‌توان به یک وکیل سپرد و تنها برای مواردی می‌توان وکیل تعیین کرد که قانون آن را مشخص کرده باشد.

وکلا نیز اختیارات و وظایف مشخصی دارند که در برابر حقوق دریافتی باید آن‌ها انجام دهند. بهترین وکیل سلمان شهر نیز به تمامی وظایف خود آگاه بوده و به صورت دقیق آن‌ها انجام می‌دهد. بر اساس قانون، انواع وکیل به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از:

 

1- وکیل دادگستری

هر کسی که در آزمون وکالت پذیرفته شده و مراحل آن را با موفقیت گذرانده باشد، پروانه وکالت دادگستری را دریافت کرده و به عنوان وکیل دادگستری شناخته می‌شود. این وکیل، اجازه دارد تا از طرف موکل خود در محاکم قضایی شرکت کرده و از وی دفاع کند.

در اینجا باید به این نکته اشاره کنیم که وکلای دادگستری نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند. برخی از آن‌ها با عنوان وکیل پایه یک دادگستری و برخی دیگر با عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته می‌شوند. تفاوت این وکلا نیز در میزان اختیارات آن‌ها است. به عنوان مثال، وکیل پایه یک در تمامی پرونده‌های حقوقی و کیفری می‌تواند وکالت کند اما وکیل پایه دو تنها در پرونده‌های با حجم کم اجازه وکالت دارد.

 

2- وکیل مدنی

همان‌طور که گفتیم، وکیل به معنای نماینده است و وکیل مدنی نیز نماینده اشخاص خواهد بود. در حقیقت، خودمان می‌توانیم برخی از امور را به یک شخص دیگر بسپاریم تا به جای ما آن کارها را انجام دهند. به عنوان مثال، خرید و فروش املاک، قراردادهای بانکی و همچنین گرفتن انواع تسهیلات می‌تواند از طریق وکیل مدنی انجام شود.

لازم به ذکر است که یک وکیل مدنی قادر به حضور در مجامع قانونی و انجام وکالت نیست. چرا که دادگاه تنها وکلای دادگستری را برای این کار قبول می‌کند.

 

3- وکیل مع الواسطه

وکیل مع الواسطه به وکلایی گفته می‌شود که توسط شخص دیگری انتخاب شده و مسئولیت وکالت پرونده‌های مختلف را بر عهده می‌گیرد.

حال که با انواع وکیل آشنا شدیم، بهتر است کمی به ویژگی‌های بهترین وکیل سلمان شهر بپردازیم.

 

بهترین وکیل سلمانشهر چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیدا کردن یک وکیل حرفه‌ای و خبره در این روزها بسیار سخت شده است! اما در اینجا می‌خواهیم 5 ویژگی از یک وکیل خوب و مناسب را برای شما بیان کنیم. بررسی‌های ما نشان داده است که بهترین وکلای دادگستری باید شرایط زیر را داشته باشند:

1- از تجربه بالایی برخوردار است

تجربه در وکالت حرف اول را می‌زند! زیرا بسیاری از پرونده‌های کیفری و حقوقی آنقدر پیچیده هستند که تنها با تجربه بالا می‌توان آن‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت. به همین دلیل، برای انتخاب یک وکیل خوب به تجربه وی توجه کنید.

2- کارنامه موفقی در سایر پرونده‌ها داشته است

رزومه و کارنامه وکیل نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا کسی که بیشتر پرونده‌های وکالت خود را با شکست پشت سر گذاشته است، توانایی موفقیت در سایر پرونده‌ها را نیز نخواهد داشت و احتمال پیروزی او بسیار کم است. به همین دلیل، هنگام انتخاب یک وکیل به این نکته دقت داشته باشید که کارنامه وی موفقیت آمیز باشد.

3- شجاعت لازم برای گرفتن حق موکل خود را دارد

در برخی از پرونده‌ها، شجاعت یک وکیل است که می‌تواند گره‌ها را باز کرده و حقایق را برای دادگاه روشن سازد. به عنوان مثال در پرونده‌های قتل ممکن است طرفین تهدیدهایی برای هم داشته باشند و یا در پرونده‌های بانکی و مالی، حجم پول زیادی به طرفین پیشنهاد شود. در همه این موارد، یک وکیل باید شجاعت داشته باشد و ادله قانونی خود را برای دفاع از موکل در دادگاه بیان کند.

4- به تمامی قوانین حقوقی و کیفری مسلط است

تنوع قوانین و تبصره‌های در نظام حقوقی ایران زیاد است و تنها کسی قادر به استفاده صحیح از این قوانین است که روی آن‌ها مسلط باشد. بهترین وکیل سلمان شهر نیز با تسلط روی قوانین مدنی، قانون مجازات اسلامی و سایر قوانین ایران می‌تواند از حق و حقوق شما در دادگاه دفاع نماید.

5- قابل اعتماد و رازدار است

تجربه نشان داده است که هرگز نباید به هر وکیلی اعتماد کرد! بنابراین، بهتر است سابقه و گذشته وکیل را مورد بررسی قرار دهید و اگر قابل اعتماد بود، وکالت خود را به وی بسپارید. علاوه بر آن، رازدار بودن نیز در بسیاری از پرونده‌ها مانند دعاوی رابطه نامشروع از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

دکتر زین‌العابدین فرهادی؛ بهترین وکیل سلمان شهر

دکتر زین‌العابدین فرهادی یکی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری است که توانایی بر عهده گرفتن انواع پرونده‌های حقوقی و کیفری را دارد. ایشان با تجربه چندین ساله‌ی خود موفق به پشت سر گذاشتن دعاوی و پرونده‌های سنگین شده‌اند که اغلب آن‌ها نیز با موفقیت همراه بوده است.

دکتر فرهادی، علاوه بر وکالت، در دانشگاه نیز به عنوان استاد حقوق تدریس می‌کنند و پژوهش‌های ارزشمندی نیز در این زمینه انجام داده‌اند. بنابراین، به تمامی قوانین و نحوه‌ی دفاع از موکل تسلط کافی دارند.

شما نیز می‌توانید برای پرسیدن سوالات حقوقی خود و دریافت مشاوره در مورد پرونده‌های مختلف با دکتر فرهادی تماس بگیرید و به صورت آنلاین و تلفنی مشکلات حقوقی خود را برطرف نمایید؛ منتظرتان هستیم…

‫5/5 (1 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی