وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

بهترین وکیل فریدونکنار

وکیل به کسی گفته می‌شود که از طرف ما مسئولیت پیگیری پرونده‌های حقوقی و کیفری را بر عهده می‌گیرد. به همین دلیل، در جامعه امروز، وکلا نقش مهمی ایفا می‌کنند. در حقیقت بهترین وکیل فریدونکنار با تخصص و مهارت خود می‌تواند بسیاری از مشکلات و بن‌بست‌های حقوقی را حل کند.

یک وکیل خوب و باتجربه معمولا از قوانین مختلفی مانند قوانین مدنی، قانون مجازات اسلامی، قانون تعزیرات و غیره استفاده می‌کند تا به موکل خود برای گرفتن حقوق قانونی‌اش کمک نماید. این وکلا اگر تسلط کافی روی قوانین مربوطه داشته باشند، سرعت پیگیری نیز بالاتر خواهد رفت.

حال شاید از خود بپرسید که وکلای مختلف چه تفاوتی با هم دارند؟ هر کدام از آن‌ها چه کاری انجام می‌دهند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با بهترین وکیل فریدونکنار نیز آشنا شویم…

 

الف) وکیل مدنی

گاهی اوقات، شما می‌خواهید برخی از مسئولیت‌های خود را به فرد دیگر واگذار کنید. به عنوان مثال رسیدگی به کارهای دولتی، قراردادها، مراجعه به سازمان‌های مختلف، اجاره و خرید خانه و غیره از جمله همین مسئولیت‌ها است.

اما نکته مهم اینجاست که مسئولیت‌های فوق را باید به کسی واگذار کنید که مطمئن باشد و توانایی پیگیری آن‌ها را داشته باشد. بنابراین، بهترین گزینه استفاده از وکیل است. شما می‌توانید به دفترخانه اسناد رسمی رفته یک وکالت نامه برای وکیل مدنی تنظیم کنید و از وی بخواهید که در انجام این کارها به شما کمک کند.

 

ب) وکیل مع الواسطه

اگر شما خودتان قادر به انتخاب وکیل نباشید، این کار را به یک فرد دیگر واگذار می‌کنید. به وکیلی که از این طریق انتخاب می‌شود، وکیل مع الواسطه می‌گویند. به عنوان مثال، شخصی که در زندان قرار دارد، نمی‌تواند خودش یک وکیل انتخاب کند. به همین دلیل، از دیگران می‌خواهد تا برای او وکیل مع الواسطه بگیرند.

انتخاب وکیل مع الواسطه باعث می‌شود که در همه شرایط بتوان مشکلات حقوقی را پیگیری کرد و از حق و حقوق قانونی خود دفاع نمود.

ج) وکیل دادگستری

وکیل دادگستری به کسی گفته می‌شود که در رشته حقوق تحصیل کرده و یا مبانی فقه را گذرانده باشد. اما این به تنهایی کافی نیست! بلکه یک وکیل دادگستری باید در آزمون وکلا شرکت کرده و در این آزمون نیز امتیاز بالایی کسب کرده باشد.

لازم به ذکر است که آزمون کانون وکلای دادگستری یکی از سخت‌ترین آزمون‌ها است که در آن هزاران نفر از تحصیل کرده‌های رشته حقوق برای دریافت حق وکالت دادگستری با هم به رقابت می‌پردازند. پس از قبولی در آزمون نیز نوبت به کارآموزی می‌رسد تا وکلای جدید از نزدیک با شرایط پیگیری مسائل حقوقی آشنا شوند.

از نظر قانون، وکلای پایه یک دادگستری به چند مورد تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

 

1- وکیل تسخیری

اگر فردی متهم باشد و به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به گرفتن وکیل در حین بررسی پرونده نباشد، دادگاه برای او یک وکیل از میان وکلای پایه یک دادگستری در نظر می‌گیرد که به وکیل تسخیری معروف است.

البته باید گفت که این وکیل به صورت رایگان بوده و در دعاوی کیفری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ چراکه طبق قانون همه افراد باید هنگام بررسی پرونده دارای وکیل باشند.

 

2- وکیل اتفاقی

برخی از وکلا هستند که رشته تحصیلی آن‌ها حقوق است اما شغل اصلی آنان وکالت نیست؛ این افراد اگر به صورت اتفاقی در مسیر پرونده قرار بگیرند، به عنوان وکیل اتفاقی شناخته می‌شوند. به عنوان مثال، حل پرونده‌های مرتبط با آشنایان، دوستان و خانواده ممکن است با کمک همین وکلای اتفاقی میسر شود.

 

3- وکیل انتخابی

بیشتر وکلایی که مشغول فعالیت در سیستم قضایی ایران هستند، نوعی وکیل انتخابی می‌باشند. این یعنی فردی، با رضایت خودش یک وکیل پایه یک دادگستری را برای کمک به پرونده انتخاب می‌کند.

به همین منظور، قرارداد وکالت باید به طور دقیق تنظیم شود و وکالت پرونده به وکیل مورد نظر انتقال پیدا کند. در حقیقت، برای مشاوره گرفتن از بهترین وکیل فریندونکنار نیز باید همین مسیر را طی کنید.

 

4- وکیل سازمانی

در صورتی که یکی از کارمندان ادارات دولتی و یا کارمندان لشگری و کشوری در ارائه خدمات خود دچار مشکلات حقوقی شوند، دادگاه  از آن‌ها می‌خواهد که از طرف سازمان مربوطه یک وکیل انتخاب کند که به آن وکیل سازمانی گفته می‌شود.

این وکیل از جمله بهترین وکلای دادگستری خواهد بود که به دفاع از حقوق کارکنان نیروهای مسلح و کارکنان شرکت‌های دولتی می‌پردازد.

 

5- وکیل معاضدتی

وکیل معاضدتی نیز تقریبا شبیه وکیل تسخیری است و برای کسانی در نظر گرفته می‌شود که بضاعت مالی برای انتخاب وکیل را ندارند. در این صورت، کانون وکیل، یک وکیل رایگان را برای وی در نظر گرفته تا بتواند از حقوق موکل در برابر اتهامات وارده دفاع نماید.

 

6- وکیل کارآموز

یکی از مراحل تبدیل شدن به بهترین وکیل فریندونکنار، حضور در دوره‌های کارآموزی پس از قبولی در آزمون وکالت است. این کارآموزها باید در کنار وکلای باتجربه دادگستری قرار گرفته و با روند حقوقی وکالت آشنا شوند. علاوه بر آن، پرونده‌های آسان‌تر نیز به وکیل کارآموز سپرده می‌شود تا روز‌به‌روز باتجربه‌تر شود.

 

7- وکیل قوه قضاییه

به وکلایی که از مرکز امور کارشناسان قوه قضائیه پروانه وکالت دریافت می‌کنند، وکیل قوه قضائیه گفته می‌شود. این وکلا آماده هستند تا مسائل و پرونده‌های مرتبط با قوه قضائیه را پیگیری نمایند.

همان‌طور که گفتیم، بهترین وکیل فریندونکنار باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد تا بتواند از عهده پرونده‌های کیفری و قضایی سنگین برآید. در ادامه با یکی از این وکلای حرفه‌ای آشنا خواهیم شد…

 

دکتر زین‌العبدین فرهادی؛ بهترین وکیل فریدونکنار

دکتر فرهادی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و یکی از بهترین وکلای ایران است که در زمینه پرونده‌های مختلف مانند ازدواج، طلاق، مهریه، نفقه، قراردادهای بانکی، خیانت در امانت، روابط نامشروع و پرونده‌های ملکی و ثبتی تجربه درخشانی دارند.

دکتر فرهادی پژوهشگر برتر بوده و به عنوان استاد دانشگاه نیز تجارب خود را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. از جمله ویژگی‌های ایشان می‌توان به صداقت، تخصص، رازداری، فن بیان و شجاعت اشاره کرد که منجر به موفقیت در بسیاری از پرونده‌های حقوقی و کیفری شده است.

شما نیز برای پرسیدن سوالات و ابهامات خود می‌توانید با دکتر فرهادی تماس بگیرید. علاوه بر آن، امکان انجام مشاوره‌های حقوقی آنلاین و تلفنی نیز توسط ایشان وجود دارد. به همین منظور بهتر است با شماره زیر تماس حاصل نمایید؛ منتظرتان هستیم….

 

09113142478

دکتر زین العابدین فرهادی

دریافت مشاوره  حقوقی آنلاین با وکیل مازندران

‫3.5/5 (2 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی