وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

درگیری خونین در قائمشهر

دو کشته در جریان درگیری اراذل و اوباش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: وقوع درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهرستان قائم شهر عصر دیروز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، افرادی ناشناس سوار بر خودرو پراید ۱۱۱ سفیدرنگ پس از ورود به داخل باشگاه بدنسازی با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کرده و سریعاً از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: در این حادثه ۳ نفر از ناحیه پا، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و با حضور عوامل اورژانس سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خادمی با اشاره به مرگ دو نفر از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده، افزود: با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی که در نتیجه مشخص شد، موضوع اختلاف و درگیری بین چند اراذل واوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان پرونده با سلاح شکاری در کمتر از چند ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از شناسایی دو متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی همچنان ادامه دارد.

 

منبع: isna.ir

‫0/5 (0 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی