وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

ضرب و شتم سرباز بابلی توسط بازپرس قضایی

ستاد کل نیروهای مسلح استان مازندران از پیگیری موضوع بدرفتاری با یک سرباز وظیفه در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در پی حواشی مربوط به بدرفتاری یکی از بازپرسان شعبات قضایی بابل ، امیردریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از پیگیری این موضوع با همکاری قوه قضائیه خبر داد و افزود: خبر مربوط به بدرفتاری با یک سرباز وظیفه توسط بازپرس قضایی صحت داشته و در حال پیگیری می باشد.

رحیمی پور اضافه کرد: سرباز بابلی دچار مشکل فیزیکی و خاصی نشده و هم اکنون در سلامتی به سر می برد و آخرین اخبار مربوط به این مساله بزودی اعلام خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران(بهترین وکیل مازندران) خبر از جلسه ای با مسئول بازرسی نیروی انتظامی استان مازندران در مورد این مساله داد که در پی آن و پس از شنیده شدن شکایت سرباز وظیفه و بررسی اظهارات مطلعین موضوع با عذرخواهی بازپرس و دلجویی مقامات قضایی از آن سرباز وظیفه ، سبب شد تا نامبرده از شکایت خویش صرف نظر نمود.

در پایان این جلسه رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر لزوم حفظ و رعایت کرامت و حقوق شهروندی و اهتمام قضات مبنی بر برپاسداشت شان افراد جامعه به خصوص جوانان زحمت کشی که در کسوت سربازی مشغول انجام خدمت بی چشم داشت به کشور می باشند خواستار خدمت رسانی هرچه بیشتر مسئولین مرتبط با حقوق شهروندی به مردم شد.

وی حفظ کرامت همه کارکنان ، قضات و مراجعین و متهمان را از وظایف اصلی دستگاه قضایی کشور دانست و افزود: کرامت در دستگاه قضایی باید نهادینه شود و این کرامت باید نسبت به وکلا ، مراجعان ، سربازان وظیفه ، متهمان و حتی با خانواده های آنان در همه سطوح رعایت گردد.

منبع خبر : https://yun.ir/c66bd6

‫0/5 (0 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی