وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

دستگیری سه نفر در استان مازندران به جرم اخلال در نظام اقتصادی

رئیس پلیس استان مازندران از شناسایی و دستگیری 3 نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ارزش پنجاه میلیارد ریال در یکی از شرکت های تولیدی شرق استان مازندران خبر داد.

سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی خبر منتشرشده پیرامون جعل اسناد و مدارک و نیز ایجاد اخلال در نظام اقتصادی که در زمان خرید گندم از سوی یک شرکت تولیدی در شرق استان مازندران انجام شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

میرزایی در ادامه سخنانش از پیگیری کارآگاهان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی (وکیل)استان مازندران خبر داد که توانسته اند در اقدامات امنیتی و اطلاعاتی گسترده ای، مدیر عامل یک شرکت تولیدی به همراه سه نفر از همدستان خویش را پس از انجام اقدامات مجرمانه در زمان خرید گندم از کشاورزان که با کم فروشی و تقلب در هنگام عرضه آرد مورد نیاز مراکز تولیدی نان، بیش از پنجاه میلیارد ریال به جییب زده بودند را شناسایی نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری دو مرد و یک زن در این پرونده خبر داد و عنوان کرد: متهمین این پرونده به مراجع قضائی استان مازندران تحویل داده شده اند و تلاش برای دستگیری دیگر متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

سردار میرزایی با اشاره به فعالیت های پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ، اهداف راهبردی این مجموعه را ایفای نقش موثر و راهبردی در جهت تحکیم و تثبیت امنیت در نظام اقتصادی دانست و اقدامات آن را در جهت تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی برشمرد.

رئیس پلیس استان مازندران میزان کشفیات نیروی انتظامی استان را در حوزه انواع کالای قاچاق 236 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و تجهیزات بهداشتی موردنیاز برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، تاکنون 138 هزار و 449 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 11 هزار و 39 عدد تهیزات پزشکی کشف شده است.

پایان خبر/ منبع: yun.ir/g3dabd

‫0/5 (0 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی