وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

کلاهبردار 70 میلیاردی شهرستان محمودآباد در چنگ قانون

روابط عمومی نیروی انتظامی محمودآباد از به دام افتادن فردی خبر داد که توانسته بود با فروش املاک دیگران بیش از 700 میلیارد ریال کلاهبرداری نماید!

سرهنگ حسین زاده فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در مصاحبه ای با خبرنگار تلویزیونی استان مازندران گفت: اوایل تیرماه سال نود و نه تعدادی از شهروندان محمودآبادی به همراه تعدادی از اهالی شهرستان سرخرود ، با مراجعه به مراجع قضائی و انتظامی محمودآباد از فردی به اتهام کلاهبردار شکایت کردند.

پس از تحقیقیات ماموران انتظامی و بر اساس مستندات به دست آمده مشخص گردید ، فرد مزبور در شهرهای بابلسر ، فریدونکنار ، محمودآباد ، نور و سرخرود به صورت مجرمانه اقدام به فروش املاک دیگران به چندین نفر نموده و پس از ان متواری شده بود که این مساله پس از طرح در مراجع قضائی در دستور کار پلیس نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد با بیان این مطلب افزود: در بررسی های انجام گرفته معلوم شد این فرد 40 ساله و از اهالی شهرستان بابلسر می باشد و در برخی دیگر از استان ها وشهرهای شمالی کشور نیز اقدام به فروش و معامله املاک غیر نموده که میزان آن تا کنون مجموعا 70 میلیارد تومان برآورد شده است.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: در جریان عملیات پیچیده پلیسی و انتظامی ، متهم در محل اختفاء خویش واقع در شهرستان جویبار دستگیر شد و تحویل مقامات قضائی شهرستان محمودآباد گردید.

پایان خبر/ منبع خبر yun.ir/0djz4a

‫0/5 (0 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی