وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

وکیل بانکی ساری

وکیل بانکی ساری

در دنیای امروز، مراجعه به بانک و استفاده از خدمات آن به عنوان یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها شناخته می‌شود. اما اگر به قوانین و مقررات پولی و بانکی توجهی نداشته باشیم، ممکن است مشکلات زیادی برای ما ایجاد شود. به همین دلیل، مشورت کردن با بهترین وکیل بانکی ساری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وکلای بانکی باید دارای تجربه و تخصص بالایی باشند تا بتوانند قوانین مالی مرتبط با بانک‌ها را بررسی کرده و از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع نمایند. علاوه بر آن، پیچیدگی مقررات بانکی باعث شده است که افراد زیادی درگیر مشکلات مرتبط با وام، تسهیلات، ضامن و غیره شوند که تنها یک وکیل مجرب قادر به حل و فصل آن خواهد بود.

اگر شما هم گرفتار مشکلات بانکی شده‌اید و. به دنبال بهترین وکیل بانکی ساری هستید، بهتر است در ادامه مقاله همراه ما باشید…

وکیل بانکی به چه کسی گفته می‌شود؟

به زبان خیلی ساده باید بگوییم که وکلای بانکی مانند سایر وکلای دادگستری باید به تمامی قوانین حقوقی و کیفری مسلط باشند و بتوانند پرونده‌های مالی و اقتصادی را به نحو احسن پیش ببرند. از طرفی، تسلط روی مصوبات شورای عالی پول و اعتبار و آیین نامه‌های بانکی نیز برای بهترین وکیل بانکی ساری بسیار ضروری است.

البته باید خاطر نشان کرد که بانک مرکزی نیز در برخی مواقع با مصوبات و قوانین خود می‌تواند تغییراتی را روی قراردادهای بانکی اعمال کند. به همین دلیل، یک وکیل بانکی باید از این مصوبات آگاه باشد تا موکل خود را به دردسر نیاندازد.

به طور کلی، اگر فکر می‌کنید که بانک مایل به اجرای قرارداد شما نیست و یا آن را به اشتباه اجرا می‌کند، بهتر است با یک وکیل حرفه‌ای مشورت کنید. گاهی دیده شده است که یک بانک مقدار سود تسهیلات را بر خلاف قرارداد تغییر داده است! در این شرایط باید با تنظیم شکایت حقوقی، از حق خود دفاع کنید.

 

 

بهترین وکیل بانکی ساری چه وظایفی دارد؟

بهترین وکیل بانکی ساری وظایف مختلفی دارد که با اجرای درست آن‌ها می‌تواند خیال شما را راحت کرده و از ضررهای هنگفت احتمالی جلوگیری کند. از جمله وظایف یک وکیل بانکی باید به موارد زیر اشاره کرد:

 

پیگیری پرونده‌های مرتبط با ضمانت نامه‌های بانکی

بانک‌ها معمولا برای ارائه تسهیلات و انجام خدمات از متقاضی درخواست ضمانت می‌کنند. این ضمانت نامه‌ها بر اساس رفتار مشتری با بانک و میزان گردش حساب او تعیین می‌شود و انواع مختلفی دارد. حال اگر بتوانید ضمانت‌های مورد نیاز را به بانک ارائه دهید، دریافت تسهیلات و خدمات نیز بسیار راحت خواهد بود.

یک وکیل بانکی مجرب با استفاده از تخصص خود به شما کمک می‌کند تا ضمانت‌نامه بانکی را با دردسر کمتری دریافت کنید و برای گرفتن تسهیلات مشکل چندانی نداشته باشید. انواع مختلف ضمانت بانکی عباتند از:

  • ضمانت ‌نامه مزایده یا مناقصه

  • ضمانت ‌نامه بانکی گمرکی

  • ضمانت ‌نامه بانکی تعهد پرداخت

  • ضمانت ‌نامه پیمان

  • ضمانت ‌نامه حسن انجام تعهد

  • ضمانت‌ نامه حسن انجام کار

  • ضمانت نامه پیش پرداخت

  • ضمانت نامه استرداد وجه الضمان

پیگیری پرونده‌های مرتبط با اختلاف در محاسبه سود

همان‌طور که می‌دانید، یکی از خدمات مهم بانکی، ارائه تسهیلات است که برای همه افراد جامعه قابل دریافت است. علاوه بر آن، ارائه وام‌های زودبازده و با سود کم به کارفرمایان برای رونق تولید به عنوان یکی از اقدامت مثبت بانک‌ها به حساب می‌آید.

با این حال، مشکلات زیادی نیز برای تولید کنندگان به وجود آمده است؛ چراکه سود این وام‌ها و تسهیلات از طرف بانک برخلاف قرارداد محاسبه شده و ضررهای مالی گسترده‌ای به کسب و کار آن‌ها وارد کرده است. در این شرایط باید با بهترین وکیل بانکی ساری مشورت کرده و حق و حقوق خود را از نظر قانونی پیگیری کنید. همچنین پیشنهاد ما این است که قبل از گرفتن این وام‌ها و عقد قرارداد نیز ابتدا با یک وکیل خبره صحبت کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

 

پیگیری پرونده‌های مرتبط با جرایم دیرکرد

مطابق با قراردادی که بین بانک و مشتری برای دریافت تسهیلات منعقد می‌شود، بانک‌ها می‌توانند از مشتریان خود جرایم دیرکرد بگیرند. به همین منظور، اگر مبالغ قسط تسهیلات خود را به موقع پرداخت نکنید، شامل این قوانین خواهید شد. اما تجربه نشان داده است که مبالغ این جرایم دیرکرد اغلب بالاتر از قرارداد است و بانک به هیچ‌وجه پاسخگوی این مشکل نیست!

به همین دلیل، باید با یک وکیل مسلط به امور بانکی مشورت کنید تا در مورد جرایم دیرکرد و مبالغ آن به شما توضیح دهد. همچنین شکایت شما علیه بانک را در دادگاه پیگیری نماید.

 

پیگیری پرونده‌های مرتبط با ابطال سند رهنی (فک رهن)

در برخی از مواقع، ممکن است بانک از شما بخواهد که سند ملک خود را به عنوان ضمانت تسهیلات در رهن بانک قرار دهید. در این صورت، اگر در پرداخت اقساط خود کوتاهی کنید، بانک می‌تواند ملک شما را فروخته و پول خود را پس بگیرد. در آخر قرارداد نیز عملیات فک رهن انجام شده و سند از رهن بانک خارج می‌شود.

حال اگر در هر کدام از این مراحل، مشکلی با بانک ایجاد شود، باید از راه‌های قانونی اقدام کنید. به همین منظور مشورت کردن با یک وکیل متخصص در امور بانکی پیشنهاد می‌شود.

 

پیگیری پرونده‌های مرتبط با قراردادهای بانکی

قراردادهای بانکی بسیاری وجود دارند که به سبب آن‌ها می‌توانید کسب و کار خود را گسترش داده و یا نیازمندی‌های خود را برطرف کنید. اما هر کدام از این قراردادهای بانکی دارای شرایط و قوانین مخصوص به خود است. به همین دلیل، باید هنگام بستن این قراردادها به تمامی قوانین آن مسلط باشید تا در آینده گرفتار خسارت‌های آن نشوید. انواع قراردادهای بانکی که توسط بهترین وکیل بانکی ساری پیگیری می‌شود، عبارتند از:

  • قرارداد مشارکت مدنی

  • قرارداد فروش اقساطی

  • قرارداد جعاله

  • قرارد اد اجاره به شرط تملیک

 

دکتر زین‌العابدین فرهادی؛ باتجربه‌ترین وکیل بانکی ساری

دکتر فردهای، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه هستند که تجربه ارزشمندی در زمینه حل و فصل پرونده‌های بانکی دارند. ایشان با در نظر گرفتن ادله قانونی محکم، شجاعت بیان، امانت‌داری و تخصص بالا می‌تواند از موکل خود در برابر اتهامات وارده دفاع کرده و حق خود را بستاند.

شما نیز اگر می‌خواهید قراردادهای بانکی خود را با خیال راحت تنظیم کنید و همچنین مشکلات بانکی خود را برطرف نمایید، بهتر است در اسرع وقت با دکتر فرهادی تماس بگیرید…

‫5/5 (4 امتیاز )
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی