وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

وکیل خانواده مازندران

وکیل خانواده مازندران

خانواده مهم‌ترین بخش هر جامعه است و تمام قوانین حقوقی و کیفری باید طوری تنظیم شوند که به استحکام آن کمک کنند. با این حال، مشکلات زیادی نیز در درون یک خانواده ایجاد می‌شود که برای حل و فصل آن‌ها بهتر است با مجرب‌ترین وکیل خانواده مازندران مشورت کنیم.

پرونده‌های مرتبط با خانواده در دادگستری‌ها و دادگاه آنقدر متنوع است که تسلط بر آن‌ها نیازمند چندین سال تجربه و همچنین استعداد ذاتی است که یک وکیل حرفه‌ای باید آن را داشته باشد.

ما در این مقاله با وظایف بهترین وکیل خانواده مازندران آشنا شده و پرونده‌های متنوع خانوادگی را با هم مرور خواهیم کرد؛ پس اگر موافقید، همراه ما باشید…

 

داشتن یک وکیل خانواده چه اهمیتی دارد؟

همان‌طور که گفتیم، خانواده از اهمیت بسزایی در جامعه برخوردار است و نباید اجازه دهیم تا افراد متخلف باعث ایجاد خدشه در آن شوند. داشتن یک وکیل باتجربه نیز دقیقاً همین کار را برای ما انجام می‌دهد. این یعنی وکلای خانواده با دانش و تخصص خود سعی می‌کنند تا از موکل خود در برابر اتهامات وارده دفاع کرده و حق مظلوم را از ظالم بستانند.

شما نیز اگر درگیر مشکلات خانوادگی نظیر طلاق، مهریه، حضانت و غیره شدید، بهتر است به دنبال بهترین وکیل خانواده مازندران باشید تا به شما برای پیشبرد پرونده کمک کند.

 

وکیل خانواده مازندران چه کاری انجام می‌دهد؟

وکلای خانواده نیز مانند سایر وکلا باید از هوش بالایی برخوردار بوده و شجاعت کافی برای گرفتن حق موکل را داشته باشند. همچنین، صادق بودن و رازداری از دیگر خصوصیات یک وکیل باتجربه است. وکیل خانواده معمولاً پرونده‌های زیر را برعهده می‌گیرد:

 

پرونده‌های مرتبط با ازدواج

احتمالاً شما هم با ما موافقید که ازدواج کردن دردسرهای خودش را دارد! بسیاری از پرونده‌های خانواده در ارتباط با ازدواج و قوانین خاص آن است. به همین دلیل، باید با این قوانین آشنا شده تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنیم.

از جمله پرونده‌های مرتبط با ازدواج که می‌توان به مسائل سن ازدواج، اثبات رابطه زوجیت، اجازه گرفتن از پدر دختر، ازدواج مجدد و همچنین مشکلات نامزدی اشاره کرد که توسط بهترین وکیل خانواده مازندران پیگیری می‌شود.

 

پرونده‌های مرتبط با جهیزیه

امروزه یکی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌ها برای ازدواج فرزندان، تامین جهیزیه آنان است. به همین دلیل ممکن است دردسرهایی نیز در این زمینه داشته باشید. به طور مثال، تعیین میزان جهیزیه، استرداد جهیزیه و تامین آن تنها بخشی از پرونده‌های مرتبط با جهیزیه است که با کمک وکلای باتجربه می‌تواند حل و فصل شود.

 

پرونده‌های مرتبط با مهریه

همان‌طور که می‌دانید، بسیاری از افراد جامعه گرفتار مشکل مهریه شده‌اند و مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین هستند. همچنین برخی از خانم‌ها پس از بارها شکایت و دادگاه هنوز موفق به دریافت مهریه‌ی خود نشده‌اند. دلیل این اتفاقات را می‌توان عدم تسلط روی مباحث قانونی طلاق دانست که یک وکیل مجرب قادر به حل این مشکل خواهد بود.

برخی از این پرونده‌ها عبارتند از: توقیف اموال، تقسط مهریه، مطالبه مهریه، مهر المثل، ممنوع الخروج کردن و غیره.

 

 

پرونده‌های مرتبط با نفقه

نفقه همان مقدار پولی است که زوج باید بابت گذران زندگی به زوجه بپردازد و اگر بنا به هر دلیلی از این کار صرف نظر کند، امکان طرح شکایت وجود دارد. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی درست از قوانین خانواده موفق به گرفتن حق و حقوق خود نمی‌شوند و ظلم‌های فراوانی را تحمل می‌کنند.

از جمله پرونده‌های مرتبط با نفقه می‌توان به درخواست نفقه فرزندان، نفقه زوجه، ترک نفقه توسط زوج و غیره اشاره کرد.

 

پرونده‌های مرتبط با شروط ضمن عقد

شاید برایتان جالب باشد که هنگام جاری شدن صیغه عقد در دفترخانه رسمی می‌توان برخی از خواسته‌ها را به شروط ازداوج اضافه کرد که به آن شروط ضمن عقد گفته می‌شود. اما نکته مهم اینجاست که بسیاری از شما با نحوه نوشتن این شروط و ملاحظات قانونی آن بی‌خبر هستید. بنابراین باید برای تنظیم شرایط ضمن عقد به دنبال بهترین وکیل خانواده مازندران باشیم.

یک وکیل حرفه‌ای قادر به پیگیری پرونده‌های مرتبط با شروط ضمن عقد، اجرت المثل و غیره خواهد بود.

 

پرونده‌های مرتبط با طلاق

پرونده‌های طلاق نیز از جمله پرونده‌های پیچیده در زمینه خانواده است که ممکن است چالش‌های فراوانی برای یک وکیل ایجاد کند. مطابق با قانون اسلامی، طلاق انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها قوانین و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

طلاق توافقی، طلاق رجعی، طلاق خلع و طلاق بائن بخشی از انواع روش‌های طلاق است که بهترین وکیل مازندران می‌تواند آن‌ها را بررسی کند.

 

پرونده‌های مرتبط با حضانت فرزندان

یکی از مشکلات زوجین پس از طلاق، بحث حضانت فرزندان است که اغلب دردسرهایی را برای طرفین ایجاد می‌کند. این در حالی است که قوانین حقوقی در این زمینه کاملا مشهود است و با بررسی آن‌ها می‌توان حضانت فرزند را تعیین تکلیف کرد.

به همین منظور، وکلای دادگستری ابتدا مشخصات زوجین و شرایط زندگی آنان را بررسی کرده و سپس نظر خود را در مورد حضانت فرزندان بیان می‌کنند.

 

پرونده‌های مرتبط با قیومیت

قیومت نیز یکی دیگر از پرونده‌های رایج در دادگاه خانواده است که به وفور دیده می‌شود. در این پرونده‌ها، طرفین به دنبال تغییر قیوم، عزل قیوم و یا انتخاب یک قیوم مناسب هستند که بتواند مسائل فرد مورد نظر را حل کند.

 

پرونده‌های خاص خانوادگی

برخی از پرونده‌های خاص وجود دارند که در گروه پرونده‌های خانواده جای می‌گیرند. به عنوان مثال در پرونده‌های اهدای جنین و تغییر جنسیت باید به بهترین وکیل خانواده مازندران مراجعه کرد؛ چراکه قوانین آن‌ها مرتبط با قوانین خانواده است.

این پرونده‌های خاص اگر به درستی پیگیری نشوند، درصد موفقیت آن‌ها بسیار ضعیف است. به همین دلیل، قبل از هر کاری بهتر است با وکلای باتجربه مشورت کرده و سپس اقدام قانونی خود را انجام دهید.

برای انتخاب بهترین وکیل خانواده مازندران به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، پرونده‌های خانواده از حساسیت خاصی برخوردارند و بهتر است برای انتخاب وکیل خانواده نهایت دقت را داشته باشیم. از جمله نکات مهم برای انتخاب یک وکیل حرفه‌ای می‌توان به رزومه او اشاره کرد. اگر یک وکیل رزومه قابل دفاع داشته باشد و تا کنون پرونده‌های حقوقی و کیفری مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. زیرا حق گرفتنی است! و برای گرفتن این حق باید از بهترین وکلای پایه یک دادگستری کمک بگیرید. در بخش بعدی با یکی از همین وکلای حرفه‌ای آشنا می‌شویم….

دکتر زین‌العابدین فرهادی؛ بهترین وکیل خانواده مازندران

دکتر فرهادی یکی از باتجربه‌ترین وکلای مازندران است که به عنوان استاد دانشگاه و پژوهشگر نیز از دانش تخصصی مناسبی برخوردار است. ایشان پرونده‌های متعددی را در زمینه خانواده با موفقیت پشت سر گذاشته و از این جهت نیز می‌تواند کمک بزرگی باشد.

پیشنهاد ما این است که برای پیگیری پرونده‌هایی مانند طلاق، مهریه، ازدواج، حضانت فرزندان و غیره از تجربیات دکتر فرهادی استفاده کنید. به همین منظور می‌توانید با ایشان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسید؛ منتظرتان هستیم…

‫5/5 (1 امتیاز )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی