وبسایت حقوقی

دکتر زین العابدین فرهادی

آخرین مقالات حقوقی

وکیل رابطه نامشروع ساری

وکیل رابطه نامشروع ساری

رابطه نامشروع نیز جزء آن دسته از جرم‌هایی است که در جامعه ما بسیار حساسیت برانگیز بوده و افراد زیادی را گرفتار خود کرده است. تمایل به حفظ آبرو و همچنین عقاید دینی و مذهبی موجود در کشور ما باعث شده است که پیگیری این پرونده‌ها نیز بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد. به همین دلیل، تنها یک وکیل رابطه نامشروع ساری می‌تواند از عهده آن برآید و از حق و حقوق مظلوم دفاع کند.

رابطه نامشروع در قوانین مجازات اسلامی به صورت کامل بیان شده و مصادیق آن نیز مورد توجه قانون‌گذار قرار گرفته است. با این حال، پیچیده بودن پرونده‌ها و لزوم حفظ آبروی طرفین باعث شده است که بسیاری از افراد از گرفتن حق خود پشیمان شده و مشکلات روحی و روانی فراوانی را تحمل کنند.

اما تجربه نشان داده است که یک وکیل حرفه‌ای و معتبر می‌تواند با تخصص و دانش خود به شما کمک کند تا در زمینه جرم‌های رابطه نامشروع بتوانید از حقوق خود دفاع کنید. حال به منظور آشنایی بیشتر با جرم رابطه نامشروع و نکات ضروری آن بهتر است از تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید…

 

جرم رابطه نامشروع از نظر قانونی

رابطه نامشروع و اعمال منافی عفت از جمله جرم‌هایی هستند که در قانون مجازات اسلامی به آن پرداخته شده و مجازات‌های سنگینی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. بر اساس ماده 637 قانون مجازات اسلامی، رابطه نامشروع به رابطه‌ای می‌گویند که خارج از قانون و شرع مقدس اسلامی باشد.

این جرم ممکن است از جهاتی با اعمال منافی عفت مشابه باشد اما تفاوت‌های حقوقی و کیفری بین آن دو زیاد است که تنها یک وکیل رابطه نامشروع ساری قادر به تشخیص آن می‌باشد.

 

اثبات رابطه نامشروع چگونه محقق می‌شود؟

اولین نکته در اثبات رابطه نامشروع این است که طرفین هیچ‌گونه زوجیتی با هم نداشته باشند. به عنوان مثال اگر در زمان انجام روابط نامشروع، بین دو طرف هیچ خطبه عقد و یا صیغه جاری نشده باشد، می‌توان جرم رابطه نامشروع را برای آن در نظر گرفت و از طریق دادگاه پیگیری کرد.

دومین نکته در اثبات این جرم، انجام اعمالی است که تایید کننده یک رابطه نامشروع باشد. از جمله این اعمال می‌توان به آغوش کشیدن و بوسیدن را نام برد. بنابراین، اگر دو طرف هیچ عملی انجام نداده باشند و صرفا در یک مکان حضور داشته باشند، نباید برای جرم رابطه نامشروع بازخواست شوند.

البته توجه به این نکته ضروری است که اگر طرفین، انجام رابطه خلاف قانون را انکار کرده باشند، اثبات آن بسیار سخت خواهد بود. در این صورت می‌توان از لیست تماس‌ها، پیام‌های رد و بدل شده و شهادت افراد دیگر برای اثبات آن کمک گرفت.

 

جرم رابطه نامشروع چه مجازاتی دارد؟

مجازات جرم رابطه نامشروع در ماده 637 قانون مجازات اسلامی به آن پرداخته شده است و مطابق با آن قانون اگر رابطه‌ای خلاف قانون و بدون داشتن زوجیت انجام شود، مجازات آن 99 ضربه شلاق خواهد بود.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که گستردگی این جرم زیاد است و ممکن است در پرونده‌های مختلف، قاضی مجازات‌های دیگری را نیز در نظر بگیرد. چراکه جرم رابطه نامشروع با جرم زنا، لواط و اعمال منافی عفت در یک چهارچوب قرار دارد و مجازات‌های آن نیز ممکن است متناسب با آن باشد.

در چنین شرایطی، بهتر است با یک وکیل باتجربه مشورت کنید و از او بخواهید تا با توجه به قوانین و مستندات پرونده، به ارائه ادله قانونی محکم بپردازد و از حقوق شما در دادگاه دفاع نماید.

 

وکیل رابطه نامشروع ساری چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

همه ما می‌دانیم که “حق گرفتنی است” اما برای گرفتن این حق باید به سراغ بهترین وکلای دادگستری برویم. حال شاید از خود بپرسید که یک وکیل مناسب برای حل پرونده‌های رابطه نامشروع چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال، برخی از ویژگی‌های یک وکیل خوب در ادامه آمده است:

 

1- تجربه کافی در زمینه پرونده‌های رابطه نامشروع را داشته باشد

در پرونده‌های رابطه نامشروع، تجربه حرف اول را می‌زند. به همین دلیل، بهترین وکیل رابطه نامشروع ساری باید از تجربه بالایی در این پرونده‌ها برخوردار باشد. در این صورت، مشکلات قانونی برطرف شده و روند پرونده با موفقیت بیشتری طی خواهد شد.

 

2- بتواند رازها و اسرار موکل خود را حفظ کند

رابطه نامشروع در جامعه ما بسیار ناپسند است و افراد ممکن است از ترس آبروی خود نخواهند با یک وکیل مشورت کنند و حق خود را در دادگاه پیگیری نمایند. اما این یک تصور کاملا غلط است! وکلای رابطه نامشروع باید رازدار خوبی برای موکل خود باشند تا وی بدون ترس از ریختن آبرو، تمامی جزئیات پرونده را شرح دهد.

 

3- شجاعت کافی داشته باشد

شجاع بودن در بیان ادله محکم قانونی باعث می‌شود که قاضی دادگاه با جدیت بیشتری به حل و فصل پرونده بپردازد. بنابراین، اگر مشکلات حقوقی و کیفری خود را به یک وکیل جسور و شجاع بسپارید، خیالتان راحت خواهد بود که همه‌ی روش‌های قانونی انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

4- تخصص لازم برای پیگیری رابطه نامشروع را داشته باشد

پرونده‌های رابطه نامشروع بسیار پیچیده هستند و برای تشخیص آن با سایر جرم‌های مشابه باید بر قوانین مجازات اسلامی و حدود شرعی آشنایی داشته باشید. به همین دلیل، بهترین وکیل رابطه نامشروع ساری از نظر تخصص نیز باید سطح بالایی داشته باشد.

 

دکتر فرهادی؛ بهترین وکیل رابطه نامشروع ساری

 

همان‌طور که گفتیم، پیگیری کردن پرونده‌های رابطه نامشروع بسیار سخت بوده و جزئیات فراوانی دارد. بنابراین مشورت کردن با یک وکیل باتجربه، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. دکتر زین‌العابدین فرهادی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در این سال‌ها به خوبی موفق به اثبات توانایی‌های خود شده است و پرونده‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

متخصص بودن، داشتن تحصیلات آکادمیک به عنوان استاد دانشگاه، امانت‌داری، راستگویی و شجاعت تنها بخشی از ویژگی‌های قابل توجه دکتر فرهادی است که به واسطه آن‌ها قادر به حل و فصل پرونده‌های رابطه نامشروع خواهد بود.

شما نیز می‌توانید برای پرسیدن سوالات حقوقی خود و همچنین مشاوره گرفتن از بهترین وکیل رابطه نامشروع ساری با دکتر زین‌العابدین فرهادی تماس گرفته و به صورت آنلاین و تلفنی ارتباط برقرار کنید….

 

09113142478

دکتر زین العابدین فرهادی

دریافت مشاوره  حقوقی آنلاین با وکیل مازندران

‫5/5 (2 امتیاز )
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

راه های ارتباطی با دکتر زین العابدین فرهادی